tisdag 28 december 2010

Nu är jag sugen på att slänga ut granen, för den barrar så mycket.
Det gjorde den redan första dagen den kom in!


Nu är känslan: UT med det gamla och IN med det nya!!
Nu ska här letas soffbord...
Nya gardiner i vardagsrummet vill jag också ha.
Jobbat i mellandagarna på förskolan (1 - 2 barn har vi haft), skulle varit fler.
Ni som jobbar inom förskola/skola vet hur det är, man tror det ska vara ett visst antal, men sedan blir det bortfall på över hälften, i alla fall i mellandagarna.
Men, skönt att få märka upp till de nya barnen som kommer i Januari för inskolning, fixa lite, hinna prata med kollegan!
På nyårsafton bär det av till småstaden Gävle.
Min älskade och jag har bokat hotellnatt med 3 rättersmeny, skumpa!
Härligt, att inte behöva tänka på nåt, bara sätta sig till bords.
Jag gillar ju att fixa fester, men nu i år så kände vi att vi ville bara ha det lite enkelt på tu man hand.
Ha det gott!
Rose-Marie

Inga kommentarer: