tisdag 29 mars 2011

Bild tagen i Marias butik B I S K O P S G Å R D E N här i Bälinge


Räknade att jag jobbar bara KNAPPT 11 veckor till innan jag går på sommar semester, och då har jag ändå 2 avbrott med 6 dagars semester innan! VA?? Är inte det härligt. Har varit hemma från jobbet igen! Gud vad jag har varit sjuk på sistone tycker jag, jag som aldrig brukar vara sjuk. Jag får byta jobb helt enkelt, barnen är inte hemma tillräckligt länge med sina sjukdommar. Vi har magsjuka som går runt, runt. En familj har haft magsjuka i TRE omgångar.... Fy tusan säger jag. Jag är bara pollen förkyld tack och lov. Nu boostar jag med med Aloe Vera juice, mycket grönsaker, frukt och andningsövningar. Känner mig som en sådan där "Gröna vågen" människa för tillfället! Ha ha... Ska börja löpträna när jag blivit frisk. Finns ett bra program att följa där man börjar lite i taget för att sedan öka ut. Typ spring 2 min och gå 5, spring 2 och gå 5 osv.. Till slut springer man 45 min tror jag det var. Bra är det i alla fall, och passar mig bra, som inte är en löpardrottning precis. Ha en fortsatt bra vecka! Rose-Marie

Inga kommentarer: