söndag 10 april 2011

Den här veckan har jag blivit moster igen. den här gången till en liten gosse som får namnet EBBE!


Tänk att lilla Elin (som inte ens har fyllt ett år, har blivit storasyter).


Själv fyllde jag år denna dag då Ebbe föddes, vilken födelsedagspresent sedan!


Har shoppat lite till borden ute på altanen och framsidans lilla altan. Billiga betongurnor på Fullerö. Köpte svarta violer att ha i krukorna. En betong pumpa och en betong kotte att brevid.


Nu ska jag ha cerice dynor till min svarta Byarums soffa på framsidan, bara till att ut och leta.


Nu blir det Sockholm - Båstad på tvn.


Ha en fin vecka!


Rose-Marie

3 kommentarer:

Tina sa...

Så roligt! GRATTIS till dig i efterskott och till att du blivit moster!
Jag passade ett litet syskonbarn i helgen..fullt ös kan jag säga..

Kram och trevlig helg!

hemma hos lilla mej sa...

Grattis i efterskott och till moster.Vilken underbar bild du visar.Låter snyggt det du har varit och shoppat.Ja nu är det ju bara så skoj att fixa och greja ute.Ha en skön kväll och en fin start på den nya veckan.Kram Rita ♥

Tina sa...

Hoppas att du har det riktigt bra i vårvärmen!

Vill önska dig en trevlig PÅskhelg!
Kramkram