söndag 30 oktober 2011

Förra helgen åkte jag hem till min lilla mormor för att kolla om hon hade någon gammal hattask kvar.
Och ja då det hade hon allt. I hattasken låg en fantastiskt fin stormhatt!
Så roligt.
När jag ändå gick på skrotsamlar jakt så hittade vi den här gamla resväskan också, den fick följs med mig hem.

När jag öppnade den för att se om det var nåt kul innuti, så fanns där bara ett gammalt inslagningspapper från Svartbäckens sko och läderhandel.






Nu står de där i min hall, och nu har jag även bytt ut snörena på hattasken till svarta sammetsband i stället, de gamla snörena var helt slut och inget roliga.


Nu ska jag bege mig till min massage lokal för lite jobb så här på söndag eftermiddagen. Eftersom jag varit sjuk i en vecka fick jag boka om en del kunder, så fick det bli lite söndagsjobb också.

Ha en bra söndag eftermiddag!

Kramen
Rose-Marie

Inga kommentarer: