lördag 26 november 2011

God morgon på er bloggvänner. Nu har det börjat pyntas i Lyckebrants hus, och så håller jag på fram till dagen för julafton.
Jag pyntar lite i taget hela December.
Det är så kul att titta i jul lådan varje år, för alltid är det något som jag glömt att jag hade köpt.


Den här fina betong tomten köpte jag av Pernilla med bloggen "Flliikkanskreativa" http://www.flliikkanskreativasida.blogspot.com och hon har även öppnat en webshop i dagarna som heter Antikvit och här kommer den adressen http://www.antikvit.com

Hon gör så fina saker, ta er en titt!




Nu ska jag fortsätta med advents pysslet.



Ha en fortsatt fin lördag





Rose-Marie

2 kommentarer:

Lissboden sa...

Hej Rose-Marie!
Vad fint du har gjort hemma hos dig och jag håller med dig om att det är roligt att pynta lite mer varje dag. Då blir det inte så stressigt heller.
Jag kan gärna lägga ut lite kläder i webbutiken, det är bara tiden som fattas just nu men jag kan fota lite idag eftersom det är så vackert väder.
Tack för tipset och ha en fin adventshelg!
Kram/maria

Pernilla sa...

Hej Rose-Marie .
Tomte har jag faktist glömt bort =O
Men tar med en imorgon .

Kram på dej