fredag 22 oktober 2010

Sött till de små

Synd att man inte har små barnfötter tassandes här hemma, då skulle nog en sådan här fin vimpel flytta hem till oss.



Kuddar kan man aldrig få för mycket av, även här till barnrummet.
Jag skulle önska att jag tyckte det var kul att sy, men jag vill att det ska bli färdigt fort! Och det går inte när man måsta vara noga med att mäta och prova...Ingegt för mig, kan sy ett par gardinlängder på sin höjd, raka sömmar!!!

Mycket bra föreläsning igår av en kvinna som heter Ann Ånberg och har skrivit boken "Lyssnadets pedagogik", mycket uppvaknande föreläsning.
Nu vet jag hur jag vill jobba med barnen på förskolan i framtiden.

I dag efter jobbet, ska jag och min dotter ut på stan för att leta klänning till hennes årsfest med fotbollslaget, därefter bjuder mamma på ett restaurangbesök.
Mysigt....
Maken är på klinikfest med jobbet. Han vill väl bli hämtad framåt småtimmarna kan jag tänka.
För mig blir det favoritprogrammet Skavlan och kanske en tidig sänggång.

Kram

Rose-Marie

1 kommentar:

Vitalyktan sa...

Hej!
Mm..vad det låter härligt med en weekend!
Stövlarna finns på Ellos. Jag beställde faktiskt dom i går hade nämligen en 30%. Har farit runt på stan för att hitta stövlar. Finns ingen som jag har fastnat för så nu håller vi tummarna att jag kan ha dom från Ellos.
He en trevlig helg!
Kram från Bettan