söndag 17 oktober 2010

Tunika!

735142
Bild lånad från Kapp Ahls hemsida


Denna fina tunika blev jag sugen på när jag gick in på Kapp Ahls hemsida.
349 kronor, är väl hellt ok tycker jag.
Idag har jag varit hos mormor och fikat hennes goga kanelbullar och toscakaka.
Hade tänkt att gå upp i skogen för att leta efter lummer innan det blir för kallt, och idag har det ju varit så underbart väder.
Men... hittade ingen lummer, törs inte gå in i skogen så långt eftersom jag kanske inte hittar ut sedan, ha ha...
När jag var liten så fullkomligt bodde jag i den där skogen, men nu är ju ingenting sig likt längre.
Man skövlar och sätter igen små vägar så jag törs inte gå FÖR långt som sagt.
Men det var mysigt i alla fall.
Och mysigt och sitta och småprata med mormor förstås.
Nu ska jag sätta på lite kaffe till mig och maken, och så blir det god marängswiss till, är barnsligt förtjust i denna efterätt!
Hoppas ni haft en skön helg.
Rose-Marie

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

ja den var läcker.Kanonsnygg.Önskad´r dej en skön söndag söta du .Kram Rita ♥

Lantliga drömmar sa...

Superfin tunika ! Här har det också strosats i skogen i dag, underbart väder ! Nilla