söndag 16 januari 2011

Blid lånad ur "Sköna Hem"


Någon hann före mig att köpa karmstolarna igår! Jäklars också!!

Synd, de var så himla billiga så det gick inte att låta bli att köpa dem. Ynka 500 kr för två st + ett litet pelarbord. Någonstans finns det väl plats då.

Har kollat runt lite i tidningar och hittade det här fräscha vardagsrummet, som går i vitt och i matt svart, helt mina färger.

Dagen idag har varit i vilans tecken. Förutom en timmes promenad i "regnet". Lagat lasagne med keso istället för bechamelsås.

Kollat filmen "För kärleken" med Tuva Novotny bla, den var bra, gillar svenska filmer.

Ikväll kl 20:00 är det ju "Solsidan" också! Perfect!

Nu blir det ett skönt skumbad, med ansiktsvård och kroppsvård.

Ha en forsatt skön söndagkväll!

Rose-Marie

4 kommentarer:

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Kul att du kikade in till mig.
För då hittade jag ju in till dig.
Osis att någon hunnit köpa före dig.
Mysig blogg du har Nu måste jag kolla in din webbloppis
Ha en mysig Söndags kväll
Kramisar
Sus

hemma hos lilla mej sa...

Vilken osis att någon hann innan dej.Var filmen för kärlekens skull bra ? Väntar på Solsidan här med.Önskar dej en skön kväll.Varm kram Rita ♥

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Fniss..
Mitt nyårslöfte är att jag ska uppdatera min butik lite mer.
Såg att du ej varit inne på länge.
Men vi ses ju här
Kramis
Sus

Lissboden sa...

Hej Ros-Marie!
Synd att någon hann före dig och köpa de billiga stolarna men turen kommer förhoppningsvis till dig en annan gång.
Ja, jag har skärmen till försäljning. Den finns i två storlekar, 20 cm i diameter och 25 cm. De kostar 345 kr resp 395 kr men nu har jag 10 % så det blir lite billigare.
Jag får sätta ut den i webbutiken. Jag måste ha glömt det.
Vad roligt att du gillar tunikan. Jag har på mig min nu och jag tycker också jättemycket om den.
Hör av dig via mail om du är intreserad.
Kram/Maria