lördag 22 januari 2011

Sugen på ny soffa men det vågar man väl inte yppa om till kärleken!?
Gillar "Chesterfield typen" och den här var ganska nätt och lagon sliten. Den finns i massa olika färger, tom vit!
Det här är ju också en chick variant! Chockrosa, men den skulle nog jag ledsna på efter alldeles för kort vistelse i mitt vardagsrum!
Idag är det min lilla systers 40 års dag så vi åker till Gävle på födelsdagsmiddag.
Kul att träffa alla igen.
Jag har inte bestämt mig än om vi ska lägga pengar på renoveringen här hemma än, jag har inte haft tid att tala med hyresvärden om det är så att de snart är dags för stor renovering här.
Jag är avundsjuk på alla som är på inrednings mässan FORMEX i helgen, som jag inte hade tid med denna gång. Kanske det blir i augusti.
Ha en fortsatt skön lördag
Rose-Marie

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ja det är inte det lättaste attvälja soffa!!!!Ha nu en härlig 40 års fest hos din syster.Jag är också avis på alla som är på formex.Önskar dej en härlig lördag söta du.Varm kram Rita ♥

Lantliga drömmar sa...

Här vankas också inköp av ny soffa men det är så svårt att välja. Hoppas ni fick en härlig fest. Nilla

Pia sa...

Ja, det är en soffa det! Vit också? Det är väl så när det går mot vår - inredningstarmen hör av sig!

Ha en fin vecka!

Tina sa...

Tack för tipset Rose-Marie!
Bordet blir svart så fort grundfärgen torkat..

Ha en skön lördag, kram Tina