lördag 23 april 2011



Bild från hyllan i köket med vispskål från

IB Laursen

och mina två och enda espressokoppar


Jaha ja, idag har jag haft min 3000 e besökare på bloggen sedan jag började. Det är ju inte så mycket om jag jämför med många av de bloggar jag besöker, men så har jag ju inte varit så flitig med egna inlägg och är väl inte heller så duktig på lämna kommentarer, jag bara kikar in och går vidare!


Igår var mina fina barn hemma och åt lite påsk middag. Vi kunde sitta ute på altanen och äta, helt otroligt. Vi blir alltid så flamsiga och skrattar mest hela tiden, och det är ju så kul att få rå om dem lite. Kort och intensivt, för de vill ju iväg till sina saker som de ska göra.


Idag blir shopping med mamma till festen i morgon.


Ha en fin påskafton!



3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Visst är det bara så himla underbart väder.Ja man blir så glad när solen skiner.Hoppas ni får en mysig tur på staden .Önskar dej en härlig påskafton.Stor Påskkram Rita ♥

Tina sa...

Så himla skönt väder vi har, sitta ute, fixa och grilla.
Hoppas gårdagen bjöd på mycket kul!

Stor kram

Tina sa...

Hej Rose_Marie!
Kul att allt är bra med dig, saknar dig ibland men du bestämmer takten...
Lite speciellt med första vännerna jag fick när jag startade bloggen.
Du är ju en av dem...

Kram på dig!