tisdag 31 maj 2011

Riktigt fin "jacka " från Vintage By Fe´ 799,-

Bild lånad från Creative Lounge


Kort modell 649,-


Det är lite kul när man känner att man inte "sett" dem förut.

Har inte klickat hem någon för snart är det semester och då vill man ha lite pengar att röra sig med!

Nu har jag bara 5 timmar att jobba i morgon, sedan är jag L E D I G!!! Ända till måndag.


Det har inte gått att lägga in bilder på min blogg, och jag har så lite tålamod att hålla på med sådana saker, så nu har det gått över en månad sen, sedan det blev något inlägg.

Sedan har jag haft mycket omkring mig på sistone.


Nu blommar syrenerna för fullt men jag har inte tiden att sätta någon syrénsaft i år. De har väl blommat ut, tills nästa vecka igen.


Idag har det varit sjukt varmt här i Uppsala. Det borde vara förbjudet att jobba i sådan värme. Nä, nu ska vi vara lite positiva, jag gillar ju sol och värme.


Ha en skön storhelg, till er som får njuta av någon ledighet!!


Bästa kramar

Rose-Marie

1 kommentar:

Tina sa...

Syrénsaft?! Det har jag aldrig hört talas om, får läsa på om det märker jag..
Snygga kläder, jag gillar även deras armband och sjalar.

kram o må så gott!